pátek 20. listopadu 2015

27. Den U producenta

U producenta


Bylo v plánu, že rok 2015 bude naprosto mindblowing! S Pupu se nám začalo dařit na více frontách. Teda dařit... Jemu se začalo dařit. Já si pro jistotu v 2014 pořídila psa, díky kterému chodím každý den domů a pochopila, že pokud se něčemu nevěnujete, pomalu zevnitř hnijete, a tak je třeba se zase do něčeho pustit.

Večer jsem měla nahrávání ve studiu s producentem. Přinesla jsem text. Patří Jokerovi.



Vzorec pro psaní textů:
Bezmoc+Sebelítost*Osamělost/Ctižádostí=Skvělý zdroj inspirace

Zpívala jsem svůj text a bylo to to, o čem jsem vždycky snila. Že zpívám JÁ sama za sebe song, který přesně odpovídá mým pocitům. A je můůůůj a nikdo mi ho nevezme! A že se v tom spoustu lidí taky pozná a třeba jim to pomůže. Jen ti mi u toho ještě chyběli. Má deska bude úžasná. A koncerty ještě lepší.

Jestli jsem si myslela, že rok 2015 bude/je jízda, absolutně jsem netušila, co bude v plánu 2016.

Je to neuvěřitelný...
Ale i v případě, že vás zklamou lidé, který milujete, rezignujete, přestanete si věřit, přijdete o iluze a jistoty a považujete se za břídila, který selhal ve všem, stačí opravdu každý den udělat malinko. Trošičku.

Opravdu se každý den něčemu věnujte 10 minut. Vážně.

A za čas...

a víte co?

Nechte se překvapit.

Žádné komentáře:

Okomentovat