sobota 20. února 2016

52. Nejvyšší level pokrytectví

Nejvyšší level pokrytectví


Naše generace je plná vztahovejch pokrytců. Tvrdíme, že chceme jen prázdnej sex a jít dál, ale přitom u toho toužíme po citu. Nejde to zas tak dobře jen tak s někým. A když ano, cítíme se pak využití. Ale ne někým jiným! Sami sebou. Je snad něco horšího?

Kývla jsem na pozvání na "výlet" s D. Má odvézt kamaráda někam za Prahu a zpátky nechce jet sám. Má dlouhodobej vztah. Je se svojí přítelkyní jenom proto, že ani jeden nemá koule na to opustit jejich krásně zařízenej byt 1+nic a platit v životě sám za sebe. Ale ani jeden si neodpustí každý 3 měsíce nový Airmaxy. Utíkají od sebe jenom proto, aby se mohli vracet.

S D. jsme se seznámili v 5 ráno v baru. Naše pohledy se střetly. A jestli se v něčem vyznám, jsou to tyhle pohledy... Blbečkovali jsme spolu do 11 do rána a bylo to vlastně moc fajn.

Ztělesňuje vše, co pro mě znamená omezenost a pokrytectví a ještě k tomu je mladší. Poslouchá příšernou hudbu, nosí rovnou kšiltovku, má stupidní kamarády a čivavu. Ale je docela roztomilej a hezky voní.Čtvrt roku jsme se neviděli. Včera jsme se potkali v baru, co mám u baráku, a dneska jsem mu jela dělat společnost v autě.

Vyběhla jsem z domu a před barákem řada aut. Jedno nastartovaný a někdo v něm zakoukanej do telefonu. Automaticky otevřu dveře, ze kterých na mě šokovaně kouká cizí chlap.

"Ježiš, promiňte! Já jsem...no jako...nashle..."

To se fakt zas může stát jenom mě...Začala jsem zmateně utíkat kolem řady aut. D. na jejím konci. Nastoupila jsem.

"No konečně, hvězdo, čekám tu 20 minut."

"Na to nejlepší se vyplatí počkat, ne? Koukala jsem na tvoje fotky na fejsbuku. To je lásky ti povím. Se asi lovískujete mocinky moc, hm?"

"6 let."

"6 let nepřetržitý lásky? Můžu zvracet z okýnka, nebo mi zastavíš?"

"Všichni říkají, že nejsme snad ani pár. Že je to hrozně umělý."

"Jo, ale bojíte se být sami. Tak jste raději s někým, kdo vás štve. Je to pokrytecký."

"A ty seš sama, takže seš vítěz, co?"

"No... vlastně ano. Všichni hledáme blízkost a lásku mezi tím vším sexem. Jenže se to hledá dost špatně. Jako pšouk ve vířivce. Tak udržujeme povrchní vztahy nebo celý život usínáme vedle někoho, koho ani nepoznáme. A to nechci."

"Chceš umřít sama? Žádnej frajer na obzoru? Už seš asi fakt divná, když za tak dlouhou dobu nejsi schopná nikoho najít."

"To je na tom to vtipný. Že jsem z nás dvou já ta divná. Ale jsem asi ve skutečnosti jenom hroznej romantik. Chci lásku svýho života. Chci toho člověka milovat k zbláznění a neumět si představit, že bych byla s někým jiným. Bez toho mi to přijde hloupý, prázdný, ztráta času."

"Hele nechceš zastavit někde u cesty? V autě jsem to ještě nedělal. Chybělas mi..."

V rádiu začal hrát song od Ektora s názvem Prázdnej sex.

"Bla bla bla, žádnej strach, říkala že nehledá ten vážnej vztah.
Bla bla bla, žádnej stres, říkala že nechce nic než prázdnej sex."

Bla bla bla.......

2 komentáře: