úterý 24. listopadu 2015

29. Den Ranní facka, odpolední touha fackovat a roztrhnutý koutek

Ranní facka, odpolední touha fackovat a roztrhnutý koutek


Včera se mi to naservírovalo nějak všechno špatně........

Hned ráno jsem si řekla, že po dlouhý době zčeknu Instagram. Nabízejí se tam lidi, o kterých Instagram směle předpokládá, že umíráte touhou mít je ve sledování.

Tak zrovna toho, koho bych nejraději sledovala naživo, jsem se pochopitelně rozhodla vykřížkovat. Ale karma, osud, Bůh, můj škodolibej telefon nebo všichni dohromady se rozhodli, že se budu konfrontovat s příspěvky Mr. J. Idylická zátiší se svojí vyvolenou, fotka těhotenskýho testu a zjištění, že projekt 365 (který teda trochu flinkám, ale v tom taky nejsem sama) máme společnej, docela zkazilo můj den.

Je to hloupý, chovám se jak fracek, který chce hračku jenom proto, že si s ní hraje někdo jiný.

Nebo ne?

Navíc mě, ostatně jako vždy, zklamal ohlas Moravy na moji návštěvu (samozřejmě se netýká všech). Vybavilo se mi, jak jsem si, po celou dobu svojí působnosti tam, myslela, že všechno dobrý, co zažiju, je vyvážený trojnásobkem smutku a utrpení.

Zvláštní, pořád to funguje.

I když ten efekt už naštěstí dost zeslábl.

Vrcholem a třešničkou na příšernosti dortu mého dne byla ženská u pokladny v Lídlu. U placení se na poslední chvíli rozhodla, že něco potřebuje reklamovat. Opomeňme, že celé Bohnice byli na nákupu po práci, takže za mnou (stála jsem hned za ní) stálo milion lidí, že nemohla najít účtenku a stála u pokladny, kde se reklamace normálně neprovádějí.

Paní se rozhodla, že jednoduše v zrovna v TUTO dobu musí reklamovat sýr za 22 korun. Jeden plátek byl trochu plesnivý.



Potom, co našla účtenku, si ji zvládla zaskládat dospod tašky nákupem, mezitím, co jsme všichni čekali na vedoucí prodejny.

Když ji našla, vypadly společně s ní z kabely další kilometrový účtenky z Baumaxu apod.

Vyčítala jsem si, že jsem jí hned do ruky nevrazila těch podělaných 22 korun, který mě dělí od mého pejska a tepla bytu, a nevyslala ji domů kydnout se k televizi, aby stihla Ulici nebo jakej nesmysl je to teď v kurzu...

Mít zlomený srdce je alespoň evergreen!

Naštěstí existuje Jake Bugg...

Tried to break from this lonely pain,
Someone told me I’m just insane,
Ohhhhhh...

Broke my heart when I knew,
That I could never be with you,
Ohhhhhh....




...a veřejný fňukání prostřednictvím blogu.

Jo a abych nezapomněla...

Hank si dneska roztrhl hubu (koutek), když se snažil vytrhnout strom ze země.

Jsem zvědavá, jaký k tomu bude vyprávět příběh, až bude vraždit lidi.

Pomoc.

Am I crazy or am I blind?
Someone told me I’m out my mind,
Ohhhhh...

Someone told me a boy I liked,
Fell in love and all I did was cry,
Ohhhhhh...


Žádné komentáře:

Okomentovat