středa 25. listopadu 2015

30. Den Do Simply U Kravaty! Hurá háre!

Do Simply U Kravaty! Hurá háre!


Tu dum tum dum
                              tu dum

V Simply začala znovu vzkvétat moje okoralá touha po potlesku a vyšťavená láska k hudbě. V rámci Open Micu jsem se tam stala hvězdou. Zvedla jsem si sebevědomí a začala se konečně podílet na příběhu svýho života.

Jsem ráda, že mě dneska Peťa vytáhla. Od tý doby, co jsou přestěhovaný, jsem tam nebyla.

Dnešek je divnej, tak doufám, že si tam zvednu náladu.

Ta dam tam

                      dam...

                                    nestíhám a nezvládám.

Tak alespoň fotka o tom, jak to bude asi vypadat (Té židle se držím, protože jinak bych spadla na xicht. Ve stejnou dobu se tam náhodou objevila Sara s foťákem a jako první gesto mi do repertoáru přišlo to, co vidíte.):


Žádné komentáře:

Okomentovat