neděle 27. prosince 2015

39. Den Krásný den mordování kaprů

Krásný den mordování kaprů

Mám Vánoce docela ráda. Nechovám k nim zášť. Kvůli rozvodu rodičů už Vánoce třetí rok nejsou takový, jaký si je pamatuju. Když jsem z toho ze začátku měla obavy, nakonec to byly nejklidnější a nejpohodovější Vánoce, co si pamatuju. Tak jsem si řekla, že Vánoce nebudu absolutně ničím komplikovat a strávím je povídáním, prohlížením knížek nebo koukáním na filmy s někým, kdo mi neleze na nervy nebo s někým, za kým nemusím vážit 367 kilometrů dlouhou cestu a nervovat se se všemi zvířaty.

Takže jsme si udělali hezký Štědrý den s Pupu a následně s M.

Dárky vypadali podle toho, kým jsem, je to taková věrná reflexe. Bylo jich moc, tak je zbytečný je vypisovat. Nicméně bych chtěla vypíchnout, že jsem mimo jiné dostala od Pupu všechny knihy, které Charles Bukowski poslal kdy do světa a od M. mimo jiného knížku z roku 1996 s názvem Jak přestat brát drogy. Recese.

Co se tak nějak schylovalo k Vánocům a celý ten čas po tom, jsem si pokládala pár otázek, které mě tížili.

1. Stáhnou se přes svátky úchylové k televizi a bramborovému salátu a přestanou šukat starý chlapy/malý kluky? Respektují toto výjimečný období roku a oslaví to doma v pokoji, který má po zdech nechutný fotky? Ptala jsem se táty a podle něj jsou právě aktivnější, protože je asi může víc bavit, že to někdo nečeká. Nevím.

Každopádně pro mě byly tyto svátky obdobím nechutnosti. Zoey začala hrát a Hank, na rozdíl od předchozího hárání, pochopil k čemu má tu věc mezi nohama. Jelikož je M. soucitný se samčí touhou, použili jsme psí antikoncepci (kalhotky) a nechali Hanka dílo dokončit. Psi nejsou jako lidi ani v nejmenším. Z milostné předehry má natržený oko a po aktu se ani trochu neplánoval odvalit na druhou stranu pokoje a spát. Ani na zvířecí orální sex není příjemný pohled. Myslím, že z toho mám trauma. Ani procházky samozřejmě nevypadaly klasicky. Hank je odhodlaný a vášnivý milovník, jak jsme pochopili. Takže tohle mě přes svátky sužovalo. Naštěstí je toto období u konce.

2. Kapři. Koukl ses někdy, kolik vánočních písniček j o mordování kaprů? Takže mi vlastně došlo, že není příliš neobvyklý, že mě, jakožto muzikanta, otázky kolem hromadného vyhlazování sužovali při přiblížení se ke kádím. Narodili se proto, aby umřeli. Ale je to snad u lidí jinak? Lapou po kyslíku pod vodou. Je to snad u lidí jinak? Jsem ze selskýho, takže mi spousta věcí okolo zabíjení domácích zvířat k tomu určených přijde tak nějak normální. Ale s těmi kapry se pořád nějak nemůžu popasovat.

3. Co se to děje s počasím? Ne že by mi vadilo, že nemám omrzlý nos a klouby pokaždé, když jenom vyběhnu za barák s košem, ale něco je špatně. Nepomrzne hmyz a my budeme v létě vycházet z domu jenom ve včelařským skafandru. A kolik ukáže teploměr přes prázdniny? +50? A co my? Přívrženci příjemných 15 stupňů Celsia? Zasadí nám následující léto rozhodující ránu?

Ještě že si můžeme udělat bílý Vánoce i bez sněhu.

A kdyby se to zvrtlo, mám i návod na to, jak z toho ven.

Takže teď z povalování zpět do skutečnýho světa. A pak Silvestr, uf...

Doufám, že sis to užil.

A doufám, že si vy všichni parchanti užijete to volno mezi svátky kdy já budu v práci!


Žádné komentáře:

Okomentovat