pondělí 14. prosince 2015

37. Den Procitnutí

Procitnutí

Už mě nebaví mít duši ježka v kleci, co má mříže z myšlenek.

Praha není Gotham, V. není Joker a já nejsem Harley Quinn. A i když mi zbylo ve vztazích hrdosti, co by se vešlo za nehet, je důležité odcházet s grácií. A songem. Což jsem dneska udělala. I symbolický uzavření, je uzavření.

Potřebuji v sobě více prostoru, když bude ten novej rok. Když si někým zabíráš místo v srdci, není prostor pro nic novýho. Už to začínalo být romanticky patetický. Nejsme ve filmu, proboha!

Když je ti těžko, rozjeď se za tím, co miluješ, opij se, obklop se těma nejlepšíma, slož písničku z básničky, kterou o tobě někdo napsal a prober se.

Je vtipný, jak se mnou v chvíli nejtěžší nejvíce soucítil facebook:

Zablokovali jste uživatele ***** *****. Je nám líto, že jste museli získat tuto zkušenost.

Mně ne. Byli jsme trochu jako králík a vlaštovka.

Tak. To bychom měli.


Žádné komentáře:

Okomentovat