neděle 6. prosince 2015

33. Den Zmatenost

Zmatenost


Včera jsme se s M. vyrazili do obchodního centra pro něco k jídlu. Schválně jsme jeli v takovou dobu, ve kterou chodí k dětem Mikuláš, abychom se vyhnuli davům.

Ale všechno je jinak!

Nejenom ,že rodiny tráví v nákupních centrech Den dětí, Den matek, Valentýna a volný víkendy. Už tam najdete i Mikuláše.

Jak jsou asi děti zmatený, když po nákupním centru potkají tři, čtyři různý skupinky nebeský bandy?

Pak mi došlo, že nad tím vůbec nepřemýšlejí (ne pořadatelé, to je jas, ale ty děti). Každý mělo v ruce mobil nebo tablet a na sobě úlovky z poslední dětské kolekce H&M. Rodiče stály ve skupinkách vždycky tak 10 metrů od dětí a láteřili nad ztvárněním božstva.

Pamatuju si, když jsem byla dítě, byla jsem, jako vždy, nemocná. A ležela. Měl přijít Mikuláš. Měla jsem horečku a byla ráda, že je klid. Ale něco ve mě zahořelo a já měla takovej ten hezkej strach.



A i když je to příjemný, počasí drží basu z posledními trendy a naprosto se vymyká veškerému chápání. Dneska jsem dopo strávila na toulkách se psy jen ve svetru a plátěných botách. A Hank skákal šipky do Vltavy.

Příroda je zmatená. Když jdu ráno do práce, s každým dnem zesiluje zpěv ptáků.

Jsem zmatená i já. V noci jsem šla čůrat a, podle odrazu u vstupu do koupelny, usoudila, že jsou dveře otevřený. Nebyly.

Hank vyletěl.

A já nevěděla, kde/kdo/proč jsem.

Ale! Zmatenost má něco do sebe. Je fialová a spí na prosincových mracích.

Raději jsem to vyfotila po cestě z cvičáku, abys mi uvěřil.

PS: Přikládám i fotku Hanka na rande se Zoey. Můžeš vidět, jak je nadšená z mladýho klacka.



Žádné komentáře:

Okomentovat