úterý 1. prosince 2015

31. Den Zvěstná

Zvěstná

Postihl mě menší výpadek ze sociálních sítí.

Ale čekala jsem teda, že návrat bude víc mindblowing, to ti povím...

Jedna moudrá osoba mi řekla, že když mě poslouchá, má pocit, že žiju nejmíň pět životů. Rozleželo se mi to a došlo mi, že to dává smysl. Pokud máš předpoklady k tomu, že budeš na několikrát umírat, měl bys i na několikrát žít.

Jako kočky.

Párkrát dopadneš na hlavu, čas od času tě někdo kopne do prdele, že máš zadek vpředu a někdy se z lenosti přiškvaříš k rozpálené střeše a nemůžeš se ani hnout.

Stejně jako dneska v rozmáčené půdě blázince při ranní procházce, si dokážu představit, jak se cítil Atreyův kůň.

Čím víc pohybu, tím níž se propadáš, když se nehýbeš, máš pocit, že pro svůj život děláš málo.

Pamatuješ si to trauma, když ten krásnej bílej kůn umřel? Asi jsem se s tím do teď nevyrovnala.

A tak scrolluju hlavní fejsíčkovou stránkou, co je novýho a uvědomuju si, že nekonečnější než my všichni, je jenom tenhle blbej modrej příběh.


1 komentář: