sobota 24. října 2015

Den 10. Morava style

Morava style


Cesta do Země Nezemě se nekonala, Peter Pan bojuje s démony.

Ale cesta na Moravu se koná!

Po menších konfliktech ve vlaku, kdy Hank měl mít náhubek, ale smeták v druhý půlce vagónu ne, jsem se seznámila s dvěma slovenskými chlapci, kteří žijou v Dánsku. Máme tam s Hankem přijet. Velice vážně uvažuju, že to přijmu.

A následně docestování s filmařem, kterýmu se za chvíli narodí neplánované dítě. Byl jak sluníčko.

Jsem u táty a jeho přítelkyně na chalupe, je tu krásně...

Chtěla jsem vám to vyfotit, ale já kretén, debil, idiot jsem si zapomněla dát do foťáku paměťovku...

Což je opravdu škoda, jelikož dneska večer hodlám být krásná. Jedu za Peťou slavit narozky na párty v rockabilly stylu. Ještě chci tátu přimět, aby mi namaloval tetování.

Doufám, že to ve zdraví přežiju... Říkala jsem tátovi, že možná bude stačit, aby si někde poblíž sednul na kafe a pak mě zase odvezl domů, protože to bude rychlá smrt.

Vzhrůru do sraček!




Žádné komentáře:

Okomentovat