pátek 23. října 2015

Den 8.+ 9. Nevysvětlitelně dobrá nálada způsobuje lásku k Jokerovi

Nevysvětlitelně dobrá nálada způsobuje lásku k Jokerovi


Zjistila jsem, že lidi s depresí jsou překvapivě úspěšní blogeři. Jsem ráda, že jsem taky začala psát blog. Mám předpoklady, že budu úspěšná.

Budha tvrdí něco v tom smyslu, že teprve když už jste úplně na dně a nezbyla žádná možnost, budete opravdu štastní.

Tak nějak bych zhodnotila skvělou náladu, která nyní panuje v práci.

Kolegovi trhali zub. Ryl do kolegyně (kterou nemůžu jmenovat, pač by mi to Marťa nikdy neodpustila):

"Simtě, di si vypláchnout díru."

A dodavatel asi taky zkouší, kolik ležérnosti ustojíme.

Jeden z nahraných textů obsahoval toto:

"Boty tak poskytují pohodlí, o kterém se vám doposud ani nesnilo (a pokud ano, museli jste ráno měnit prostěradlo)."



Zamilovala jsem se do Jokera.

Jeho osobnostní profil mě naprosto uchvátil, posuďte sami:

"Základem Jokerovi filozofie se stala teorie, prostřednictvím které se domníval, že je každá lidská existence uvnitř nějakým určitým a pokrouceným způsobem zkažena. Věděl, že každý člověk skrývá své pravé já za každodenní přetvářkou. Lidstvo viděl jako zbabělé ovčí stádo, které jen čeká na den, kdy se samo v bázni a bolesti pobije." (zdroj: postavy.cz)

Byl inspirován postavou z filmu The man who laughs (výše na obrázku).

Naposled jsem se takhle zamilovala asi před dvěmi lety do zpěváka kapely Narvan.

Je 15 let mrtvý.

Co se to se mnou děje?


Čeká mě cesta do Země Nezemě a na Moravu.
Bez psa se nikam nehnu, pač když máte dredy, tak nejenom že zákonitě kouříte trávu, nepoužíváte deodorant a jste vegani, ale ještě má každý neodbytný pocit, že vás může oslovovat a rozebírat kraviny.

Nekouřím trávu, voním, jím maso a problémy cizích lidí jsou mi většinou jedno.

Můj pes to naštěstí cítí stejně.

Jsem v bezpečí.

Hezkej víkend, úchyláčci...


Žádné komentáře:

Okomentovat