středa 21. října 2015

Den 7. 17 věcí, ze kterých jsem zmatená

17. věcí, ze kterých jsem zmatená


Kolegové zrušili nadcházející párty a Hank si zabodl pod jazyk klacek. Tak jsem si řekla, že vás seznámím s věcmi, které mě skutečně matou.

Pokud pro mě někdo má adekvátní vysvětlení, nechť se přihlásí.

1. Poloviční vztahy

2. Předávání informací mezi včelami

3. Metro v Londýně

4. Známosti na jednu noc

5. Písničky od kapely Mňága a Žďorb

6. Srbština

7. Děti, který vypadají jako dospělí

8. Politika

9. Osobní komunikace bez smajlíků

10. Daňový přiznání

11. Systém známkování Vyšší odborný školy publicistiky

12. City a pocity (někdy taky emoce)

13. Myšlenkový pochody mýho kocoura

14. Manuál k DVD (PC, diktafonu, mp4...)

15. OC Palladium

16. Písmenková polívka

17. Ovladač k PS4 při hře Tekken a Justice League






1 komentář:

  1. ŽďorB :D <3

    je mi jedno, kudy půjdem
    cesta stejně vede všude
    budeš moje tajné nebe
    budeš to, co vždycky zbude

    OdpovědětVymazat