pondělí 19. října 2015

Den 5. Velbloudi

Velbloudi


A tak jako Bůh šest dní tvořil a sedmý odpočíval, stejně tak jsem vynechala neděli.

V práci dnes opět netekla voda. Líbí se mi, jak se v kolektivu najednou řeší úplně jiný problémy a vznikají nový vtípky, protože, jak je vám známo, splachujeme vodou. Fekální humor vždycky alespoň nějakou dobu funguje. Díky tomu máme taky zítra homeoffice... Ááááá...

Nicméně...včera jsem nastoupila do prázdnýho busu ze Země Nezemě zpátky do civilizace. Vedle mě ležela taška.

Tak se mrknu...

Vevnitř byla sýrová houska, malý baleníčko Nutely, sirky a....dva kartony Camelek. Jakoby mi vesmír a tabáková společnost říkali: "Ano, zhýralý životní styl je tvá cesta!"

Prosím nesuďte mě, ale cigára a Nutelu jsem si ponechala. (Sýrovou housku ne, protože ten člověk, který ji dával do sáčku, určitě neměl čistý ruce a nelíbil by se mi. Navíc sýrová houska a Nutela?? What?!).

Jsem nyní držitelem čtyřiceti krabiček s Velbloudy a hřebíčky do rakve. Hehe...

Nebojte, podělím se, aby mě karma nesejmula.

Pondělí po sladký neděli, navíc se třemi psy, je vždycky trochu hořký. Tři psi jsou fakt hodně. Hodně všeho.

Hodně dobrý.


Žádné komentáře:

Okomentovat